Olyan kérdésed van, amire nem találod a választ Kézikönyvünkben vagy a Gyakran Ismételt Kérdések között?
 
Írj a support@listamester.hu címre, vagy töltsd ki a jobb oldali űrlapot. Minden üzenetre maximum egy napon (de inkább néhány órán) belül válaszolunk.
Ingyenes telefonos ügyeletet nem tartunk fenn. Az állandó ingyenes telefonos ügyfélszolgálat fenntartása meglátszana az árainkon és azt sem mi, sem az ügyfeleink nem szeretnék.
 
A magasabb fokozatú csomagok előfizetőit természetesen prioritással kezeljük, és indokolt esetben telefonon is kapcsolatba lépünk velük.
 
Ha mindenféleképpen telefonos segítségre van szükséged, kérhetsz konzultációt az árjegyzékben leírt árakon. E-mail-marketing szakértőinkkel szívesen segítenek Skype-on, Zoom-on vagy Google Meet-en, a képernyőt megosztva.
Időpont egyeztetés: support@listamester.hu
 
Személyes tanácsadást egyéni egyeztetés és ajánlat szerint tudunk vállalni. Az ilyen foglalkozások árazása időpont-, időtartam- és helyszínfüggő, kiszállási díjból és óradíjból áll.

CAPTCHA Ez a kérdés vizsgálja, hogy vajon ember-e a látogató, valamint megelőzi az automatikus kéretlen üzenetek beküldését.